تقسیم کننده کشو Drawer Dividers


http://markina.mihanstore.net


خانم ها میدانند که مرتب کردن  هر روز  تمام کشوها کار طاقت فرسا و وقت گیری است اما اگر بتوان فضای داخل کشوها را تقسیم بندی کرد و هر وسیله ای را در قسمت مخصوصی گذاشت هم به کشو ها نظم داده میشود و هم مرتب کردن انها سریع تر میشود. تقسیم کننده کشو Drawer Dividers این امکان را فراهم میکند تا هم کشوهای خود را تقسیم بندی نموده و هم با وقت کمتری به مرتب کردن کشو بپردازید. این محصول نصب بسیار راحتی دارد و می توان ان را داخل تمامی کشوهای آشپزخانه، اتاق کار، اتاق بچه ها، اتاق خواب و… قرار داد.


http://markina.mihanstore.net


  در هر بسته 6 خشاب جداگانه وجود داره که میتوان خشاب ها را از هم  جدا نموده و همچنین با توجه به فضای مورد نظر، سایز دلخواه را انجاد کرد و وسایل مورد نظر را درونش قرار داد.       جنس  تقسیم کننده کشو Drawer Dividers  از pvc بوده و در هر پکیج  6 خشاب موجود میباشد سایز هر خشاب: 41cmx10cm  بوده وقابل شستشو با اب و مواد شوینده میباشند.  

 


http://markina.mihanstore.net

      

برای خرید اینترنتی تقسیم کننده کشو Drawer Dividers  از فروشگاه اینترنتی مارکینا ، کافیست ان را انتخاب کرده و پس از درج مشخصات خود ، انرا درب منزل تحویل بگیرید و هزینه را به مامور پست پرداخت نمایید . ساده ترین شکل خرید در فروشگاه اینترنتی مارکینا پیش بینی شده است . 

  

جهت دیدن انواع محصولات فروشگاه اینترنتی مارکینا به ( اینجا ) مراجعه فرمایید.                                            


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.