مترجم سخنگوی پاسارگاد


زبان انگلیسی یک زبان بین المللی است و تمام مردم دنیا قبول کرده اند که برای گفتگو و ارتباط با یکدیگر از این زبان استفاده کنند.
ایا تا بحال برایتان پیش امده که در سفر به خارج از کشور به خاطر بلد نبودن زبان در ارتباط برقرار کردن با مردم ان کشور مشکل داشته باشید یا در کشور خودتان با یک توریست برخورد کنید و نتوانید به او کمک کنید یا در گروه های بین المللی اینترنتی  به خاطر بلد نبودن زبان نتوانید تبادل اطلاعات کنید ؟ 
نرم افزار مترجم سخنگوی پاسارگاد تمام  این مشکلات راحل کرده و میتواند نقش یک مترجم خوب را در سفر یا مواقع لزوم  برای فرد ایفا کند.




در این نرم افزار تقریبا تمام جملات پر کاربرد انگلیسی با قابلیت جستجو به زبان فارسی و انگلیسی گنجانده شده تا داوطلب در ضمن دسترسی به تایپ فارسی و انگلیسی صحیح به تلفظ صحیح نیز دسترسی داشته باشد.
 با داشتن این مجموعه با خیال راحت به هر نقطه از جهان که میخواهید سفر کنید بدون اینکه مشکل زبان داشته باشید. ترجمه های این نرم افزار بصورت کاملا صحیح گرامری و مکالمه ای انجام میشود و بیان ترجمه صوتی ان کاملا طبیعی است. قابلیت ترجمه چندین جمله پشت سر هم و پخش صدای جمله ترجمه شده (فارسی) بطور کاملا طبیعی با صدای انسان از دیگر ویژگی های این مجموعه میباشد.




استفاده از این مجموعه بسیار راحت میباشد و تنها با زدن یک دکمه میتوان با شخص انگلیسی زبان  انگلیسی زبان ارتباط مستقیم و کلامی برقرار کرد حتی در این مجموعه برای کسانیکه تایپ کردن بلد نیستند نیز امکان جستجوی جملات فراهم شده است. این نرم افزار یک مترجم هوشمند کلمات و جملات انگلیسی به فارسی و بالعکس میباشد.


برای خرید اینترنتی مترجم سخنگوی پاسارگاد از فروشگاه اینترنتی مارکینا ، کافیست انرا انتخاب کرده و پس از درج مشخصات خود ، انرا درب منزل تحویل بگیرید و هزینه را به مامور پست پرداخت نمایید . ساده ترین شکل خرید در فروشگاه اینترنتی مارکینا پیش بینی شده است .

جهت دیدن انواع محصولات فروشگاه اینترنتی مارکینا به ( اینجا ) مراجعه فرمایید.


ادکلن زنانه چنس چنل (Chance Chanel)


http://markina.mihanstore.net


یکی از پر فروش ترین و پر طرفدارترین ادکلن های زنانه که در دنیا طرفداران مشهور و زیادی دارد ادکلن زنانه چنس چنل  ((chance chanel

میباشد  این ادکلن با ماندگاری بالا و بوی ملایم و شیرین  به طور ماهرانه ای، هر لحظه باعث جذابیت بیشتر شما در نظر دیکران میشود . 


http://markina.mihanstore.net


این ادکلن مناسب برای چهار فصل و خانم های با سلیقه در تمامی سنین بوده و ماندگاری بوی عالی ان 12 تا 16  ساعت میباشد.


http://markina.mihanstore.net


در فروشگاه اینترنتی مارکینا ، تنوع بالایی از انواع ادکلن های زنانه  وجود دارد که میتوانیید با قیمت مناسب ، یکی از آنها را  انتخاب و دریافت کنید.

 برای خرید اینترنتی ادکلن زنانه چنس چنل (Chance Chanel) از فروشگاه اینترنتی مارکینا ، کافیست ان را انتخاب کرده و پس از درج مشخصات خود ، انرا درب منزل تحویل بگیرید و هزینه را به مامور پست پرداخت نمایید . ساده ترین شکل خرید در فروشگاه اینترنتی مارکینا پیش بینی شده است .


جهت دیدن انواع محصولات فروشگاه اینترنتی مارکینا به ( اینجا ) مراجعه فرمایید.


ریش تراش حرفه ای Pritech (مدل RSM-1330)



http://markina.mihanstore.net


جدید ترین محصول کمپانی  Pritech  ماشین اصلاح پریتک مدل   RSM-1330  است که طراحی حرفه ای دارد و شامل فن آوری اصلاح 4D Cutting System میباشد. انحناهای صورت توسط ، سیستم چهاربعدی به اسانی پوشش داده میشود که باعث میشود کوتاهترین موها به وسیله تیغه هایی باسری دوگانه اصلاح و با  سیستم 

فوق العاده بلندکردن و سپس قطع مو صورت را بطور کامل اصلاح میکند.



http://markina.mihanstore.net


این ماشین اصلاح را بخاطر خاصیت 100% ضد ابی که دارد میتوان  به صورت خیس (با فوم و ژل اصلاح) یا خشک استفاده نمود.از دیگر ویژگی های این محصول داشتن باتری پر قدرت لیتیومی با قابلیت شارژ مجدد به وسیله استند شارژر می باشد و این استند داخل بسته ریش تراش قرار دارد.

خط زن دقیق برای اصلاح ریش و سبیل بدون آسیب رساندن به پوست و دو برابر دقت بیشتر در اصلاح کردن از دیگر مزایای این ماشین اصلاح میباشد.

تیغه های اصلاح  از جنس استیل ضد زنگ و قابل شستشو میباشد.




http://markina.mihanstore.net


در فروشگاه اینترنتی مارکینا ، تنوع بالایی از انواع ماشین اصلاح های حرفه ای وجود دارد که میتوانیید با قیمت مناسب ، یکی از آنها را انتخاب و دریافت کنید  برای خرید اینترنتی ریش تراش حرفه ای Pritech (مدل RSM-1330)  از فروشگاه اینترنتی مارکینا ، کافیست  ان را انتخاب کرده و پس از درج مشخصات خود ، انرا درب منزل تحویل بگیرید و هزینه را به مامور پست پرداخت نمایید . ساده ترین شکل خرید در فروشگاه اینترنتی مارکینا پیش بینی شده است .


جهت دیدن انواع محصولات فروشگاه اینترنتی مارکینا به ( اینجا ) مراجعه فرمایید.


آموزش کاشت و طراحی ناخن


خانم ها همیشه به زیبایی و اراستگی خود توجه زیادی نشان میدهند انها ممکن است ساعتها از وقت خود را در سالن های زیبایی و ارایشگاه ها صرف کنند تا بتوانند رضایت خود را از ظاهر خود بدست بیاورند. یکی از کارهایی که امروزه خیلی باب شده و  طرفداران زیادی در بین خانم ها بدست اورده کاشت ناخن و طراحی و دیزاین ان میباشد.



پکیج اموزش  کاشت و طراحی ناخن با متدی بسیار ساده و بدون نیاز به دانش قبلی به اموزش کاشت و طراحی ناخن میپردازد. با استفاده از این پکیج شما به صورت حرفه ای از صفر تا صد کاشت و طراحی ناخن را یاد میگیرید.



محتویات مجموعه آموزش کاشت و طراحی ناخن:

بخش کاشت ناخن:
کاشت پودر
کاشت بدون تیپ
کاشت میکس
برداشت کاشت
گوشواره ناخن

بخش طراحی ناخن:
طراحی با قلم
طراحی با قلم طراحی ناخن
طراحی ترکیبی
طراحی با قلم و لاک اکلیلی
طراحی با لاک مات و لاک اکلیلی
طراحی با دیزاین
طراحی با مغناطیس ناخن
طراحی چند رنگ
طراحی زنبوری
طراحی راه راه
طراحی با لاک مات و دیزاین
طراحی سه بعدی
طراحی با شابلون
طراحی با تور
طراحی رنگین کمانی
طراحی شاخ و برگ
طراحی پلنگی
طراحی با برچسب
پدیکور ناخن
طراحی بند کفش
طراحی ابر و باد
طراحی گورخری
طراحی با روبان
طراحی عشق
گالری عکس(1)
گالری عکس(2)
گالری عکس(3)
گالری عکس(4)



برای خرید اینترنتی  آموزش کاشت و طراحی ناخن از فروشگاه اینترنتی مارکینا ، کافیست ان را انتخاب کرده و پس از درج مشخصات خود ، انرا درب منزل تحویل بگیرید و هزینه را به مامور پست پرداخت نمایید . ساده ترین شکل خرید در فروشگاه اینترنتی مارکینا پیش بینی شده است .

جهت دیدن انواع محصولات فروشگاه اینترنتی مارکینا به ( اینجا ) مراجعه فرمایید.

مینی جارو برقی USB



http://markina.mihanstore.net


بسیاری از ما برای تمیز کردن درزها و شکاف های کامپیوتر و همچنین نقاطی که دسترسی به انها و تمیز کردنشان سخت است مشکل داریم  اما مینی جاروبرقی USB این مشکل را برطرف و کارها را اسان کرده است. این وسیله  بسیار قدرتمند،  پر کاربرد و مفید است که با قیمتی استثنایی که توسط فروشگاه  اینترنتی مارکینا عرضه شده است. 


http://markina.mihanstore.net


از مینی جاروبرقی USB میتوان در جهت تمیز کردن سطوح رایانه ، کیبورد ،ماوس، اسپیکر و حتی تبلت، موبایل ، لپ تاپ و ... استفاده کرد و تنها تنها جاروبرقی استاندارد دارای دکمه توربو میباشد.


http://markina.mihanstore.net


برای خرید اینترنتی جاروبرقی USB از فروشگاه اینترنتی مارکینا  ، کافیست ان ر را انتخاب کرده و پس از درج مشخصات خود ، انرا درب منزل تحویل بگیرید و هزینه را به مامور پست پرداخت نمایید . ساده ترین شکل خرید در فروشگاه اینترنتی مارکینا پیش بینی شده است .


جهت دیدن انواع محصولات فروشگاه اینترنتی مارکینا به ( اینجا ) مراجعه فرمایید